Skip to content

Zombie Queen Christmas Video Blog (IMM 30)

December 22, 2011
Hosted by The Story Siren!
(Button by the rocksauce Missie @ The Unread Reader)

Bought:

Hunger
Rage

RAK:

•  Dragon Bound (from Alexa @ Pages of Forbidden Love)
•  Halfway to the Grave (from Alexa @ Pages of Forbidden Love)
•  Infinite Days (Vampire Queen, #1) (Felicia @ Geeky Blogger’s Book Blog)
•  Storm of Shadows (Felicia @ Geeky Blogger’s Book Blog)

Won:

•  Blood Rights (Felicia @ Geeky Blogger’s Book Blog)

eBooks:

 •  Pride’s Run (Kindle)
 •  This Dark Endeavor (Kindle)
 •  Bumped
 •  Entwined
 •  Vesper

Photobucket

Advertisements

From → Zombie Queen

16 Comments
  1. Haha nice blood, Zombie Queen!!Dude, all of these ebook deals going on are killing me. My IMM is going to be full of books I downloaded.

  2. Yay I'm glad you got the books that that you wanted those ones. :)I'm pretty sure Wonderous Strange is about faeries. I could be wrong though. Wow you got a contemp book! I don't think I've seen you read many contemporary books. I wonder what you will think of it! :)Happy reading and Happy Holidays!

  3. I love your vlogs! The blood does look real!I hope you love all your books! I snagged quite a few of those deals already – and made it possible for me to gift alot more than I would've been able to! So what a nice Christmas surprise, sales came at jsut the right time :DMerry Christmas and Happy New Year :DApril @ my shelf confessions

  4. Love this vlog. I did my IMM as well today. Love the dress. Awesome IMM. Dark Endeavor looks like it has an awesome cover.

  5. Oh my gosh, so many awesome books, Ashley!! LOL I went out and bought a whole bunch of those 99 cent reads too because I just got my iPod fixed and who DOESN'T love awesome book deals?? 😉 And I can't wait to read your review on Blood Rights — it sounds so cool! Awesome mailbox, Ashley!! I hope you love every single book! 🙂 ❤

  6. Awesome Vlog! You look fierce! You truly are the zombie queen. 😉 You got so many great books. Hunger and Rage are both on my TBR list. I took advantage of the 99 cent book deal and picked up a bunch too.

  7. LOL – you're vlogs always make me laugh! You're awesome!

  8. ENJOY Halfway to the Grave! One of my fave series and authors.

  9. Hahaha!! Dude! This was awesome!! And YEAH that blood looks real!! Win!! Hahaha! And you make such a hot zombie! All hail to the #ZombieQueen! Loved the vid chick!

  10. I EFFING love you! Especially when you mess up and say ass and refuse to start over. My heart is now yours!! LOL! And, could I just tell you, you made my Christmas. When I think the day has gone to totally shit, I'm going to look back and remember the zombie queen and my day will be better! YOU ROCK!

  11. Shouldn't you have your crown on a santa hat? ;D Na, you are perfect the way you are! You are bad @ss! ;D I'm with Jen… you made this grinch smile! Love ya! You are rocksauce!!

  12. You rock that zombie look hun! 🙂 Oh and I am dying to get a copy of Dead Inside Do Not Enter. I'm so freaking jealous!Happy Holidays to you!

  13. Oh some great books, I hope you"ll enjoyy them all. You look amazing!

  14. Oh wow! You got loads of awesome books! YAY for RAK!

  15. All hail the Zombie Queen! lol You got some great books! The only one of these that I've read is Wondrous Strange…it's one of my favorite faerie books, and you're right, the cover is absolutely gorgeous! Hope you had a great Christmas, Ashley!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: